joi, 10 februarie 2011

Ce meserie vrei sa ai cand vei fi mare?

-Sunt mare!
-Esti mare, dar cand vei fi mare, mare, mare?
-Vreau sa ma fac  avocat.
-De ce ?
-Sa fac  bani, si sa apar lumea de necazuri.
-Ma poti convinge.......sa iti iau o bicicleta?
-Da, doamna educatoare azi nu mi-a mai zis ca mananc cel mai urat si ca las fiermituri, am facut liniste, am  mancat  o portocala de la Iuli.Am facut si 2 desene, daca imi iei o bicicleta ti le vand.
  Cam asta vorbeam cu taicamiu despre al meu viitor profesional.In momentul de fata la 19 ani, sunt student la ASE Marketing si la Titu Maiorescu Drept, deci pot spune ca dorinta din copilarie e realizabilta.Dar totusi, ce pot sa fiu in Romania?
  Numele meu este Paul, ma cac pe mine de frica atunci cand copiez, nu imi place sa trisez la carti, pronunt de multe ori cuvinte gen: prost/a, bou/vaca, niciodata regretandu-le. Toata lumea are o parere clara despre mine, unii ma simpatizeaza, altora le sunt antipatic insa rar sunt persoane care sunt indiferente fata de persoana mea. Consider ca aparenta mea simplitatea arata  complexa-mi personalitate si sunt mandru de ea, daca n-as fi i-as jigni pe cei care mi-au dat materialul genetic , parintii mei, si pe bune ca nu vreau sa fac asta.
  Datorita felului meu de a fi am reusit sa am multi prieteni (adica vreo 5), multi amici (adica vreo 100) si multe cunostinte (adica multe).Totusi, daca as fi intrebat care ar fi raspunsurile gresite, daca as fi intrebat ce as putea sa devin?Ce nu pot fi cand ajung mare (l-am intrebat pe tata si inca nu sunt mare)?
   Raspunsul in urmatorul articol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu