vineri, 17 decembrie 2010

Scrisoare catre Mos Craciun

Vin cu pasi repezi sarbatorile si ascult si eu cat mai pot Iris, Taxi, Eminem pentru ca in   curand Hrusca si Banica o sa ne invadeze casele cu ale lor colinde.Si in asteptarea sarbatorilor  ma gandeam ce cadou sa ii cer mosului asa ca  m-am decis sa ii scriu o scrisoare.

                                     
 Draga Mos Craciun,


         Vreau sa incep prin a-mi cere scuze pentru ca acum vreo 14 ani te-am strans de barba atat de tare incat ti-a picat si te-ai transformat in fratele geaman al lui "nea Papusa"(prieten de familie).
          Acum am crescut mare, probabil ai aflat ca am nevoie de aparate de ras,spuma de ras si in  lunile bune de prezervative........chiar am crescut mare...atat de mare incat ma indoiesc ca imi vei citi  dorintele.
          Cum sa iti zic...vreau o "craciunita" dar  sa nu fie imbracata in rosu si cu un ruj rosu proportionat pe jumatate din fata ca de-atea  am mai vazut...si atunci probabil te intrebi de ce vreau o craciunita si nu o fata oarecare?Pentru ca craciunitele aduc cadouri,  mie imi plac cadourile si nu am primit niciodata un cadou de la nicio fata.Pentru ca ele te surprind si pentru ca sunt atat originale cat si constante adica mereu umbla imbracate cu fustite scurte.
           Iti amintesti ca la 5 ani  mi-ai adus o orga si la 6 ani mi-ai adus o bicicleta?Stiu sa merg pe bicicleta si desi nu am  mai cantat prea des ma descurc si cu cantatul la orga.......poate ca daca le primeam pur si simplu nu reuseam sa le valorific dar pentru ca erau de la tine am fost stimulat sa invat sa le folosesc.Poate o sa stiu sa ma comport cu o fata....am uitat sunt mare....cu o femeie, poate nu  o sa mai fiu magar,poate o sa o iubesc si poate ea va reusi sa nu ma iubeasca dar sa ma respecte.
           Vreau sa te mai rog sa faci in asa fel incat sa o duc atat eu cat si familia mea la fel de bine atat cu sanatatea cat si din punct de vedere material!
            A...mosu am uitat sa iti zic...sa nu vii la mine primul, mai ai multe case de colindat pana la mine dar daca lista o sa ma cuprinda si pe mine, asta inseamna ca te-ai dus deja la toata lumea, eu te voi primi pentru ca e timpul pentru o discutie intre Mos Craciun si "tanarul'' Paul.
              La cum trece timpul o sa vina repede si discutia intre Mos  Craciun si "Mos Paul".






                                                                                       Cu drag,
                                                                                         Paul


                                                                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu